Καλή και δημιουργική αρχή!

  Το παρών blog δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου για εκτόνωση! Ναι καλά διαβάσατε για εκτόνωση! Τα σχολεία έκλεισαν και εγώ πρέπει κάπου να διοχετεύσω όλη την ενέργειά μου, ώστε να αφήσω ήσυχους και τους υπόλοιπους!!! Βρήκα λοιπόν το ντεκουπάζ και μάλιστα αυτό που σε βοηθάει να αλλάξεις ότι δεν σου αρέσει, αλλά και να μπορείς να κάνεις δώρα με τα χεράκια σου!!
  Θα ξεκινήσω με τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μου για δασκάλες των παιδιών μου αλλά και συναδέλφισες.


Από βαζάκια μαρμελάδας τα δωράκια μου στις συναδέλφισσες.


Το σπασμένο ξύλο κοπής έγινε ημερολόγια!


Το παλιό ξύλο κοπής ημερολόγιο!

Βάση τούρτας γιατί τίποτα δεν πετάμε!





Χριστούγεννα ένα κρασάκι θα το πιούμε! Δώρο στην κυρία Πόπη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κλειδοθήκη!

    Τελικά αυτό που μου αρέσει στο ντεκουπάζ είναι ότι "τίποτα δεν πάει χαμένο"! Δεν πετάμε τίποτα και όλα μεταμορφώνονται!! Όπως...